Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-07-11

Back on track again


Hjärnskakningen känns bättre, och jag vågar nog gå till jobbet snart.
Idag blev jag med ny bil.
Krocksäkra Arne blev hans namn. En blå metallic Volvo S80.

Känns stor och trygg att köra. Men fan vad skraj jag känner mig bakom ratten.
Traumat från olyckan sitter verkligen i.

Den 1:a september flyttar jag ju till egen lägenhet och håller på och kikar på passande gym i närheten av min nya bostad. Jag mår inte bra av att vara såhär otränad och slapp. Känner mig latare och tröttare för varje dag som går.

Men jag är påväg tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen! =)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, nu ska jag bara hantera traumat, polisförhör och försäkringsbolag så kan jag börja lägga det bakom mig. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!