Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-22

slutkörd

1 timme BodyJam

- svinkul men svårt att hänga med i tempot om man har så dålig kondis och koordination som mig.

men intruktörerna Jossan och han... uh.. Gay-killen.. de är så sjukt pepp och skitroliga!


1 timme BodyBalance

- såååå skönt. Men känner fortfarande av min skadade stortå, så "hunden" blev lite halvdan.
Men känner mig mjuk i kroppen och stark.


Hoppas jag kommer lyckas komma iväg minst två gånger i veckan nu när jag kommer flytta så långt ifrån gymmet. Blir ju lite krångligt att behöva pendla, men det är nog värt det om jag inte tar de senaste kvällspassen antagligen.

Ikväll är det lite lättare att hantera allt. Träning gör verkligen underverk för både kropp och själ.
Jag älskar det!

Och jag har alltid min oas, där jag kan vila upp mitt huvud och mina känslor. Och bara få vara utan att analysera någonting....

1 kommentar:

  1. Vad roligt!
    Jag hoppas man kunde se något på bilden, för jag tog ett foto av ett foto liksom. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!