Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-30

Kommer jag till himlen nu?



Idag har jag varit med och samlat in 19374kr till förmån för Haitis offer. G2 Gymnasium i Gustavsberg och RödaKorset har stått på Medborgarplatsen, SergelsTorg, Värmdö Marknad och i Forum Nacka idag i två timmar och lyckats samla in dessa pengar!




Man blir rörd!!

2 kommentarer:

  1. Du kommer lätt till himlen! Det där är imponerande, hatten av för dig :-)

    SvaraRadera
  2. Fy fan vad du är bra!!!
    Jag önskar jag kunde göra något sånt där, men skulle jag ställa mig här nere på byn fick jag vara glad om jag ens såg en levande varelse. ^^
    Och snåla är människorna här också. Fy fan!

    Människor som DU behövs här i världen! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!