Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-02

mongo?

jaha... trodde att det var sista utredningstillfället idag.. meeeen... eftersom jag snackar sönder den där stackars psykologen så är vi liiiite efter i schemat. en sisådär två tillfällen till behövs. alltså sammanlagt 6timmar.

när jag kommer hem ska jag börja ställa undan saker som inte bör vara framme. och börja rensa bland vilka foton man ska ha framme. trött på att det ser ur som en svinstia hemma oavsett hur mycket man än städar.

hatar att vara såhär snurrig. och hatar att vara medveten om det. nästan så jag önskar att jag var såpass dum att jag inte skulle förstå att jag inte funkar i alla lägen.

1 kommentar:

  1. Jag är sån... "Så pass dum att jag inte funkar i alla lägen" Tro mig det är inget att eftersträva.

    Om jag läser något som är för svårt brukar jag exempelvis somna.
    Helt ofrivilligt utan att ens vara trött.

    Det rär som om min hjänra säger "shit, vad fan är det här!? Jag spelar död!!!"

    Hm. Lite orrelevant kanske. men det är ett högst verkligt problem i min värld dock.

    Vill du flyga säkert får du förövrigt flyga Finnair, eller Qantas, eller trygghansa.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!