Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-28

HÄRLIGT!!

Känner mig stark, smidig och snygg idag!

Gick på BodyBalance klockan 10 idag. Kom lite sent till Tai Chi uppvärmningen, men det gick bra ändå.
träffade Carina där också som hade sina två smågrabbar på barnpassningen samtidigt. Hon tränade Balance för första gången, och verkar ha gillat det hon med. =)

Det gick bättre än någonsin idag, balansen vad god och styrkan var exceptionell... eller ja... nä... men det kändes bra!

Älskar att börja dagen med ett träningspass. Man känner sig som en ny människa efteråt!

Nu bär det av till Bålsta till Sandra och Daniel. Kalas för Sandra och Patrik.... saknar dem alla så oerhört mycket!Ska bli kul att få träffas igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!