Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-27

Sim sim sim i simbasängen.

Idag har jag banne mig varit duktig på att röra på fläsket!

två timmars träningssim (1mil) och lek och plask i äventyrsbadet, inklusive skrattande i vattenrutschkanan så jag fick ont i magmusklerna...

Jag och Tina slutade nog vara vuxna för en sekund, och kort efter vi börjat åka i rutschkanorna så började fler vuxna att åka.... ihi... jätteroligt...

Gustavsbergsbadet... för oss som vägrar växa upp....

Och bulgur-sallad blev det till lunch. så duktig så!

2 kommentarer:

  1. Gaah, vad du är ambitiös..! Jag måste träna sådär bra imorgon, har haft en riktigt kass dag idag...

    Vad var regeln med den där presenten? Skulle jag göra en åt dig då, eller till tre av mina bloggläsare?

    SvaraRadera
  2. till tre av dina... =) jo det är skönt att träna "skiten" ur sig...man känner sig mycket bättre alltid.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!