Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-16

Praoar som tomte på hustaken

Känner äntligen av träningen litegranna! Skönt att få pressa kroppen lite mer, förhoppningsvis kommer det snart visa sig på vågen också.

Imorn blir träningen eventuellt inte av då jag ska jobba med snöskottning på Stockholms hustak hela dagen, och jag vet inte när jag är färdig med det. Börjar 07:00 på Söder imorn bitti iaf.
Förhoppningsvis hinner jag hem för ett pass Body Balance, vill ju prova på koreografi nummer 47!! NUUU!

Fredi kom hem idag, men han vägrar ju vara ledig, så han ska också jobba med snöskottningen imorn. Men men, extra cash är ju alltid bra att ha! Eller hur?

Kommer vara helt slut i benen efter imorgon, man spänner sig som fan när man är där uppe och halkar runt. Trots att man har säkerhetssele på sig, så tar det ändå inte bort höjdrädslan. Men eftersom att fegisarna inte får lika mycket chanser till jobb, så får man bita i det sura äpplet och hänga på ändå upp upp och iväg.

Julbord på Lördag. Ser verkligen fram emot en helkväll på Grinda Värdshus i vår vintriga skärgård. Fri bar... Aj lajk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!