Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-15

Lite naket, lite svettigt, och kanske en sväng tango?


(Sofia, Den här är bara till dig.. ;))


Tjing på er alla "fans"!!

Träningen idag var super!!! Var iväg med Tina ikväll, men vi missade tyvärr både BodyCombat och BodyBalance idag, eftersom vi hade lussebullar i ugnen.

Så det blev ett pass Core Express på 30minuter istället.
Vi gick in med största peppet, och gick därifrån besvikna.

Det var bara stressigt, inte högt tempo-stressigt, utan precis som att man bara ville få det överstökat. Och eftersom det var bristfällig förklaring på många av övningarna och alldeles för mycket folk i en alldeles för trång lokal så såg man inte instruktören heller.

(Snälla WC-Värmdö byt till stora gruppsalen istället? Please?)

Efter det gick vi upp på löpbandet och körde i 20minuter. Jag sprang lite grann i intervaller om 300meter, men kände av träningen från igår i mina knäsenor, så jag tog det lugnt. Better safe than sorry!

Är livrädd för att knät ska paja igen, så jag fegar gärnet så fort jag känner av minsta lilla.

Idag tänkte jag bjuda på lite spännisbilder för den intresserade. Mest för att hoppas på lite fina kommentarer så egot kan boostas, och för att jag är ganska stolt över hur långt jag kommit från dag ett.

[TOMTEN! Jag önskar mig nya träningskläder i jul! ALLT börjar sjunga på sista versen, och inte för att du vet hur dyrt det är med bra träningskläder eftersom du alltid varit sjukligt fet, och aldrig går klädd i annat än din röda annorak, men du borde veta att jag inte riktigt kan finansiera det jag behöver själv just nu. Och inte önskar du väl att jag ska sluta träna heller? Nej, just det. Tack på förhand!]

--------------------------------------------------------------------














5 kommentarer:

  1. Wohoo, heja dig! Jag fick som jag ville. ;D Och näe, det är fan inte något daller och fläsk där inte! Heja dig som fan!

    Och du, det syns då verkligen inte att du är överviktig på de här bilderna! Men det kanske ändå är under gränsen om man räknar BMI och sånt? Tycker du ser rätt stark och frisk ut. :)

    Du inspirerar! Ska tänka på dig sen när jag känner mig pigg nog för att gå och träna igen, och få till min killer look trots att det ser för jävligt ut. ;D

    SvaraRadera
  2. mitt BMI ligger för närvarande på 26. Vilket är okej från starten på 33,2(!).
    Och tack så himlarns mycket för den fina kommentaren!
    Jag märker att mycket av mitt fett försvunnit, men att jag även byggt muskler. och det verkar jag ha lätt för. Så jag får väl kalla mig för arnold snart antar jag... =)

    SvaraRadera
  3. Du har ju sjukt snygga armar! Mina egna kan gå och duscha...

    SvaraRadera
  4. linnéa: men love! det är inge fel på dina armar! du å ja är ju samma lika, eller hur?!

    SvaraRadera
  5. Snyyygt!!!

    O så kan jag tipsa om att Hisport har billiga träningskläder :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!